Adeus

Chegou o fin, coma xa saberedes temonos que despedir porque xa rematamos a ESO, esperamos que no noso blog vos gustara e sobre todo vos animase a ler a todos.

A nos gustarianos que nos recordasedes como un club non so de lectura senon un club no que ca lectura nos divertiamos eo pasabamos moi ben por eso vos queremos animar a que vos tamén fagades o mesmo.

Pois isto e todo pero antes queremosvos desexar boa sorte departe de todos os intengrantes deste club.

Un saudo, e ata sempre.

3 Comentarios »

  1. yaiza de sinaloa Said:

    Ainda que non o pareza algo si me acordo do clube eh……….
    jejeje.

    pois bueno espero que alguen siga con esto.

    moitos biquiños

  2. rebeca Said:

    Ei q eu tamn m acordo do club e e aoa afixenme a lelos cn vos e xa nn vou ler mais si nn e cn vos jejejej bikiños a tods

  3. ***BeLeN***SiNaLoA************ Said:

    olaaa!!!!
    eu tamen me acordo do club de lectura e dos bos momentos ke pasamos na clase….
    ainda cando me poño a pensar neso me veñen as lagrimas aos ollos estes 2 anos foron OS MELLORES ke pasei en toda a ESO.
    espero ke o paseds bn facendo os vosos ciclos e ke o pasedes tan ben ou meyor do ke o pasams estes anos.
    Estou xorando coma unha madalena vouno deixar e pasadeo ben!!! 😉


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Deixar unha resposta

